دسته بندی
سبد خرید

سال 1403 مبارک . لطفا در ایام تعطیلات با شماره 09223593881 در وات ساپ در ارتباط باشید .

دکوراسیون داخلی RSS Feed

دکوراسیون داخلی امروزه بسیار مورد توجه طراحان و بسیاری از مردم است.

دکوراسیون داخلی منازل و یا محل کار یکی از مهمترین فرایندها در شروع یک کسب و کار و یا یک زندگی جدید است.شما با تغییر جزئی در چند المان به راحتی می توانید دکوراسیون رویایی حود را فراهم کنید.


۰۴ ژانویهٔ چگونه یک کاناپه خوب بخریم؟
Faeze 0 52
یک کاناپه یا مبل یک سرمایه گذاری قابل توجه است که ممکن است برای چندین سال با آن زندگی کنید، بنابراین قبل از خرید، زمان بیشتری را صرف خرید خود کنید. تر..
۰۳ سپتامبر دکوراسیون داخلی و اهمیت آن در روح زندگی
Faeze 0 157
دکوراسیون داخلی هنر تزئین یک خانه مسکونی یا تجاری با توجه به ترجیحات و سبک شخصی مشتری است. این شامل انتخاب طرح های رنگی، مواد کفپوش، مبلمان، آثار هنری..
۰۱ فوریهٔ پاراوان چیست و چه کاربردی دارد
fatemeh 0 174
برای جدا کردن بخشی از فضا در محیط های داخلی گاهی اوقات می‌توان بدون نیاز به انجام تخریب و ساخت و ساز از گزینه‌های راحتتری همچون پاراوان استفاده کرد. ..
۲۱ ژوئن نقش میز عسلی در چیدمان دکوراسیون
parisa 0 92
کاربرد میز عسلی و میز جلو مبلی برای تزیین فضامیز عسلی به شما این امکان را می‌دهد که دست به ایده پردازی بزنید؛ یعنی شما بدون اینکه فضای زیادی از اتا..
۳۱ ژانویهٔ 9 ایده برای چیدمان اتاق نشیمن که به شما نشان می دهد چگونه می توانید از فضای خود نهایت استفاده را ببرید.
0 207
9 ایده برای چیدمان اتاق نشیمن که به شما نشان می دهد چگونه می توانید از فضای خود نهایت استفاده را ببرید.  به دنبال بهترین ایده های چیدمان اتاق نشیمن ..
۰۳ ژانویهٔ همه چیز درباره میز تحریر
arsshayan 0 128
همه چیز درباره میز تحریرمیز تحریر در حقیقت عبارت از یک میز ساده چوبی است که ابعاد آن به اندازه‌ای می‌باشد که نیازهای تحریری ما را پاسخ دهد اگر شما ه..
۱۵ سپتامبر دکوراسیون داخلی سبک کلاسیک
0 14242
وقتی صحبت از دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک می شود اولین چیزی که به ذهن ها خطور می کند یک مبلمان طلایی با تاجی بزرگ است که پارچه اش احتمالا ساتن براق ب..
۱۵ سپتامبر المان های دکوراسیون مینیمال
0 10383
در ابتدا بهتر است با معنای واژه ی مینیمال آشنا شویم تا بهتر متوجه موضوع اصلی شویم.مینیمال واژه ای لاتین است و به معنای حداقل است و زمانی که شما با و..
نمايش 1 تا 8 از 8 (1 صفحه)